Τμήμα Διοίκησης και Αρχείου

Τμήμα Διοίκησης και Αρχείου

Το τμήμα αυτό έχει ως αντικείμενο τις παρακάτω εργασίες και συγκεκριμένα:

  1. Τη διεκπεραίωση της διοικητικής υπηρεσίας της διεύθυνσης (πρώην Γραμματείας).
  2. Την τήρηση του γενικού και εμπιστευτικού πρωτοκόλλου εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων.
  3. Τη σύνταξη και τήρηση του μητρώου υπαλλήλων, φακέλων κ.λ.π. αυτών.
  4. Τη σύνταξη βιογραφικών σημειωμάτων Δικαστών κ.λ.π.
  5. Την προπαρασκευή και διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών, δημοτικών και περιφερειακών εκλογών και Ευρωεκλογών (διορισμό εφορευτικών επιτροπών, ανακήρυξη υποψηφίων, έκδοση αποτελεσμάτων, ανακήρυξη επιτυχόντων κ.λ.π.),την έκδοση βεβαιώσεων σχετικά με την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος.
  6. Τη μισθοδοσία των δικαστών, δικαστικών υπαλλήλων, καθαριστριών, τη σύνταξη και τήρηση μισθολογικών μητρώων αυτών, έκδοση βεβαιώσεων αποδοχών για διάφορες υπηρεσίες, τη σύνταξη των δικαιολογητικών που είναι αναγκαία για τις μεταθέσεις, συνταξιοδότηση υπαλλήλων κ.λ.π.
  7. Τη διαχείριση πιστώσεων, διενέργεια μειοδοτικών διαγωνισμών, προμήθεια υλικών (ειδών γραφικής ύλης, εντύπων, βιβλίων, ηλεκτρικών λαμπτήρων, πετρελαίου κ.λ.π.).
  8. Την παρακολούθηση της λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπολογιστών, εκτυπωτών, σκάνερ, φαξ, φωτοτυπικών μηχανημάτων και αριθμομηχανών ολοκλήρου του Πρωτοδικείου, την προμήθεια των απαραίτητων για τη λειτουργία τους υλικών, την επισκευή και τη συντήρησή τους.
  9. Τη φύλαξη δηλώσεων αποποιήσεως κληρονομιών έως και την 28-2-2013, την τήρηση βιβλίων ενεχύρων και Leasing, βιβλίων διορισμού αντικλήτων, αποφάσεων συμβουλίου, διαιτητικών αποφάσεων, άγνωστης διαμονής διαδίκων, επίπλων και σκευών, με την σύνταξη εκθέσεων εξομολογήσεως πλοιάρχων, τη χορήγηση σχετικών αντιγράφων κ.λ.π.
  10. Τη σύνταξη των εγγράφων για την ορκωμοσία δικαστικών παρέδρων, δικηγόρων, υπαλλήλων, συμβολαιογράφων, δικαστικών επιμελητών και των εκθέσεων εμφανίσεως δικαστών, υπαλλήλων, συμβολαιογράφων.
  11. Την παραλαβή αιτήσεων συμβολαιογράφων για χορήγη­ση κανονικών αδειών και αναπλήρωση λόγω κωλυμάτων, την έκδοση των σχετικών αποφάσεων, την τήρηση αρχείου δειγ­μάτων υπογραφής συμβολαιογράφων, τη θεώρηση της υπογρα­φής τους κ.λ.π.
  12. Τον προσδιορισμό δικασίμων για την εκδίκαση πειθαρχικών αδικημάτων δικαστικών επιμελητών και συμβολαιογράφων, την τήρηση των σχετικών πρακτικών και την καθαρογραφή των σχετικών αποφάσεων.
  13. Τη σύνταξη δικαιολογητικών για την εκτός έδρας μετακίνηση δικαστών και υπαλλήλων και την υποβολή τους στο Υπουργείο.
  14. Τη σύνταξη και τήρηση καταλόγου πραγματογνωμόνων και διαιτητών, την παραλαβή αιτήσεων για εγγραφή στον αντίστοιχο κατάλογο.
  15. Τη διεκπεραίωση των απαιτούμενων εργασιών για τον διορισμό δικαστών σε Συμβούλια Επιτροπής και Σωματεία (Δικαστικοί αντιπρόσωποι).
  16. Την τήρηση μητρώου των ηλεκτρονικών υπολογιστών , εκτυπωτών, σκάνερ, φαξ, φωτοτυπικών μηχανημάτων, αριθμομηχανών κ.λ.π.
  17. Την αρχειοθέτηση οποιασδήποτε φύσεως εγγράφων (δικαστικών αποφάσεων ποινικών και πολιτικών, διαθηκών, εισηγητικών εκθέσεων βουλευμάτων, κ.λ.π.), την έκδοση πιστοποιητικών οποιασδήποτε φύσεως, τη χορήγηση αντιγράφων αποφάσεων, απογράφων κ.λ.π., τη δημοσίευση καταστατικών σωματείων, τη βιβλιοδεσία, την πολτοποίηση αχρήστων αρ­χείων κ.λ.π.
  18. Τη φύλαξη πρακτικών διαθηκών έως και την 28-2-2013, όπως και την καταχώρηση και τήρηση αντιγράφων δημοσιευμένων διαθηκών από τα Ειρηνοδικεία της Περιφέρειας του Πρωτοδικείου Πατρών και έκδοση πιστοποιητικών δημοσίευσης ή μη διαθήκης