Β' Πολιτικό Τμήμα

Β' Πολιτικό Τμήμα

Στην αρμοδιότητα του τμήματος αυτού υπάγονται τα παρακάτω γραφεία και συγκεκριμένα:

1) Πτωχεύσεων, αντικείμενο του οποίου είναι:

  1. Η έκδοση πιστοποιητικών περί πτωχεύσεως ή όχι εταιριών και φυσικών προσώπων,
  2. Η σύνταξη
    1. των υποβαλλομένων στο Δικαστήριο εκθέσεων συνελεύσεως πιστωτών,
    2. των εκθέσεων του Εισηγητή Πτωχεύσεων για ορισμό χρόνου συνελεύσεως πιστωτών για επαλήθευση των πιστώσεων,
    3. των εκθέσεων του Εισηγητή Πτωχεύσεων για ορισμό χρόνου συνελεύσεως πιστωτών για συμβιβασμό ή ένωση αυτών,
    4. των υποβαλλομένων στο Δικαστήριο εκθέσεων για επι­κύρωση πτωχευτικών συμβιβασμών, των υποβαλλομένων στο Δικαστήριο εκθέσεων για διορισμό συνδίκων ενώσεως ή για την έκδοση αποφάσεων περί αντικαταστάσεως των συν­δίκων αυτών,
    5. των υποβαλλομένων στο Δικαστήριο εκθέσεων για την έκδοση αποφάσεων περί καθορισμού προσωρινής ή οριστικής αντιμισθίας των συνδίκων,
    6. των υποβαλλομένων στο Δικαστήριο εκθέσεων για τη χορήγηση αδείας εκποιήσεως ακίνητης πτωχευτι­κής περιουσίας,
    7. των εκθέσεων του Εισηγητή Πτωχεύσεων για εκποίηση ακινήτων της πτωχευτικής περιουσίας,
    8. Διατάξεων του Εισηγητή για την εκποίηση ακίνητης πτωχευτικής περιουσίας κατά τα άρθρα 147-148 ΠτΚ,
    9. των εκθέσεων συνελεύσεως πιστωτών για τη λογοδοσία των συνδίκων για τη γνωμοδότηση των πιστωτών για το αν ο πτωχός είναι συγγνωστός ή όχι,
    10. των εκ­θέσεων του Εισηγητή Πτωχεύσεων για αποκατάσταση πτωχών,
    11. των υποβαλλομένων στο Δικαστήριο εκθέσεων για έκδοση α­ποφάσεων περί παύσεως των εργασιών των πτωχεύσεων και ανακλήσεως αυτών και
    12. των υποβαλλομένων στο Δικαστήριο εκθέσεων για έκδοση αποφάσεων για την ανάκληση των απο­φάσεων εκείνων που κήρυξαν παύση εργασιών πτωχεύσεων, καθώς και
  3. κάθε συναφές ζήτημα που προκύπτει κατά την εφαρμογή της πτωχευτικής νομοθεσίας.

2) Εταιρικών, αντικείμενο του οποίου είναι:

Η παραλαβή και η σύνταξη εκθέσεων καταθέσεως εταιρικών αστικών μη κερδοσκοπικών, ο σχηματισμός του οικείου φακέλου , η χορήγηση επικυρωμένων αντιγράφων των παραπάνω εταιρικών, η δημοσίευσή τους, η ηλεκτρονική ευρετηρίασή τους κατ΄ αλφαβητική σειρά, η τήρηση ευρετηρίου εταιριών, η χορήγηση πιστοποιητικών για τροποποιήσεις αυτών, διαλύσεως εταιριών κλπ, η χορήγηση επικυρωμένων αντιγράφων παλαιών εταιρικών.

3) Γραμματέων έδρας, αντικείμενο του οποίου είναι:

Α.

    1. Η απασχόληση υπαλλήλων του ως γραμματέων έδρας την ημέρα Τρίτη, κατά την οποία συνεδριάζει το Δικαστήριο και εκδικάζονται υποθέσεις Τακτικής διαδικασίας Πολυμελούς και Μονομελούς Πρωτοδικείου, Εκουσίας διαδικασίας Πολυμελούς, και Ειδικής διαδικασίας Πολυμελούς, εξώσεις, απαλλοτριώσεις , ανακοπές κατά διαταγών πληρωμής και αναγκαστικής εκτέλεσης ,εφέσεις όλων των διαδικασιών όπως και υποθέσεις με την Νέα Δικονομία , Τακτικής Διαδικασίας (Πολυμελούς και Μονομελούς), ως και κατά τις ημέρες που, τυχόν, θα ορισθούν μελλοντικά.
    2. Η παραλαβή των προτάσεων των διαδίκων και των προσθηκών επί των προτάσεων αυτών και η σύνταξη των σχετικών εκθέσεων καταθέσεως αυτών.
    3. Η σύνταξη και η καθαρογραφή των πρακτικών συζη­τήσεως.

Β.

    1. Η απασχόληση υπαλλήλων του ως γραμματέων έδρας την ημέρα Πέμπτη και συγκεκριμένα τις τέσσερες (4) πρώτες Πέμπτες εκάστου μηνός, κατά τις οποίες συνεδριάζει το Δικαστήριο για την εκδίκαση υποθέσεων ειδικής διαδικασίας των περιουσιακών διαφορών, ως και κατά τις ημέρες που, τυχόν, θα ορισθούν μελλοντικά.
    2. Η παραλαβή των προσθηκών επί των προτάσεων και η σύνταξη των εκθέσεων καταθέσεων αυτών.
    3. Η σύνταξη και καθαρογραφή των πρακτικών συζήτησης.

Γ.

    1. Η απασχόληση υπαλλήλων του ως γραμματέων έδρας την ημέρα Παρασκευή και συγκεκριμένα τις τέσσερες (4) πρώτες Παρασκευές εκάστου μηνός, κατά τις οποίες συνεδριάζει το Δικαστήριο για την εκδίκαση υποθέσεων:
      1. Ειδικής διαδικασίας των διαφορών από τον γάμο, την οικογένεια και τη συμβίωση και
      2. Εκούσιας δικαιοδοσίας (την 3η Παρασκευή μόνο υποθέσεις ακούσιας νοσηλείας), ως και κατά τις ημέρες που, τυχόν, θα ορισθούν μελλοντικά.
    2. Η παραλαβή των προσθηκών επί των προτάσεων και η σύνταξη των εκθέσεων καταθέσεων αυτών.
    3. Η σύνταξη και καθαρογραφή των πρακτικών συζήτησης.

Δ. Η σύνταξη εκθεμάτων.

Ε. Η καθαρογραφή όλων των αποφάσεων, ανεξάρτητα από ποιο Δικαστήριο και κατά ποιά διαδικασία εκδίδονται αυτές, κλπ.